Employer Branding : ein konzeptioneller Ansatz zur markenorientierten Mitarbeiterführung
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Forster, Anja ; Erz, Antonia ; Jenewein, Wolfgang |
Published in: |
Behavioral Branding : wie Mitarbeiterverhalten die Marke stärkt. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 3-8349-0634-4. - 2008, p. 277-294
|
Subject: | Firmenimage | Corporate reputation | Markenführung | Brand management | Personalführung | Leadership |
-
Responsible leadership through purpose-driven brand building : guidelines for leaders in Africa
Enslin, Carla, (2023)
-
Positioning the corporate brand as sustainable : leadership de regueur
Stuart, Helen Joyce, (2013)
-
Guest editorial: Corporate brand management : a leadership perspective
Kernstock, Joachim, (2013)
- More ...
-
Employer Branding : ein konzeptioneller Ansatz zur markenorientirten Mitarbeiterführung
Forster, Anja, (2011)
-
Employer Branding : ein konzeptioneller Ansatz zur markenorientierten Mitarbeiterführung
Forster, Anja, (2009)
-
Forster, Anja, (2007)
- More ...