Local content : e. Herausforderung für d. internat. Marketing
Year of publication: |
1985
|
---|---|
Authors: | Günter, Bernd |
Published in: |
Marketing : ZFP ; journal of research and management. - München : Beck, ISSN 0344-1369, ZDB-ID 717348-9. - Vol. 7.1985, 4, p. 263-274
|
Subject: | Marketingmanagement | Marketing management |
-
The relative impact of corporate reputation on consumer choice : beyond a halo effect
Burke, Paul F., (2018)
-
Gossen, Maike, (2019)
-
A marketing perspective on the rise of China : monopoly, politics and value
Collins, Neil, (2015)
- More ...
-
Project marketing and systems selling -- in search of frameworks and insights
Günter, Bernd, (1996)
-
Investitionsgüter-Marketing : Anlagen, Einzelaggregate, Teile, Roh- und Einsatzstoffe, Energieträger
Engelhardt, Werner Hans, (1981)
-
Probleme der Projektleitung und des Projektteam-Einsatzes im industriellen Anlagegeschäft
Günter, Bernd, (1983)
- More ...