Long live creative media choice : the medium as a persistent brand cue
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Dahlén, Micael ; Friberg, Lars ; Nilsson, Erik |
Published in: |
Journal of advertising : official publication of the American Academy of Advertising. - Philadelphia, Pa. : Taylor & Francis, ISSN 0091-3367, ZDB-ID 435192-7. - Vol. 38.2009, 2, p. 121-129
|
Subject: | Werbeplanung | Advertising planning | Werbeträger | Advertising media | Werbewirkung | Advertising effects | Markenimage | Brand image |
-
Wakolbinger, Lea M., (2009)
-
Kontextbasierte Markenkommunikation : ein handlungstheoretischer Planungsansatz
Baetzgen, Andreas, (2007)
-
Games als Werbeträger : Entwicklungen, Barrieren, Potentiale
Linden, Sebastian von der, (2010)
- More ...
-
Long Live Creative Media Choice
Dahlén, Micael, (2009)
-
Long Live Creative Media Choice
Dahlén, Micael, (2009)
-
Die Rolle des Clean Development Mechanism : heute und in Zukunft
Friberg, Lars, (2008)
- More ...