Luxury marketing in the age of cheap : an exploratory survey on consumer behavior in online shopping clubs
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Fritz, Wolfgang ; Gülow, Wencke |
Published in: |
Luxury marketing : a challenge for theory and practice. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 3-8349-4398-3. - 2013, p. 187-205
|
Subject: | Luxusgüter | Luxury goods | Marketing | Online-Handel | Online retailing | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Deutschland | Germany |
-
Chan, Eugene Y., (2021)
-
E-Commerce im Luxusmarkensegment : die Sicht deutscher Kundinnen am Beispiel Chanel
Holthaus, Lina, (2020)
-
E-Commerce im Luxusmarkensegment : die Sicht deutscher Kundinnen am Beispiel Chanel
Holthaus, Lina, (2020)
- More ...
-
New Yorker : Point-of-Sale Marketing
Fritz, Wolfgang, (2009)
-
Gülow, Wencke, (2014)
-
Gülow, Wencke, (2011)
- More ...