Markenführung im Billigzeitalter : Wertevernichtung - Spirale ohne Ende
Year of publication: |
2006
|
---|---|
Other Persons: | Prießnitz, Horst (contributor) |
Publisher: |
Landsberg am Lech : mi-Fachverl. |
Subject: | Preiswettbewerb | Markenartikel | Markenpolitik |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Markenführung im Billigzeitalter : Wertevernichtung - Spirale ohne Ende
Prießnitz, Horst, (2006)
-
Beating low cost competition : how premium brands can respond to cut-price rivals
Ryans, Adrian B., (2008)
-
Understanding price-induced demand effects for successful pricing in fashion e-commerce
Heuer, David, (2017)
- More ...
-
Prießnitz, Horst, (2006)
-
Markenführung im Billigzeitalter : Wertevernichtung - Spirale ohne Ende
Prießnitz, Horst, (2006)
-
Markenführung im Billigzeitalter : Wertevernichtung - Spirale ohne Ende
Prießnitz, Horst, (2009)
- More ...