Marketing als Managementprozess : Grundlagen und Fallstudien
Year of publication: |
2004
|
---|---|
Authors: | Bruhn, Manfred ; Boenigk, Silke |
Publisher: |
Zürich : Versus |
Subject: | Marketing | Strategisches Management |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Maier, Simone, (2001)
-
Learning by simulation - computer simulations for strategic marketing decision support in tourism
Buchta, Christian, (2003)
-
Entscheidungsgrundlagen zur Festlegung von Zusatzdienstleistungen für das Wohnen
Specogna, Roman, (2007)
- More ...
-
Kundenabwanderung als Herausforderung des Kundenbindungsmanagements
Bruhn, Manfred, (2013)
-
Marketing als Managementprozess : Grundlagen und Fallstudien
Bruhn, Manfred, (2009)
-
Marketing als Managementprozess : Grundlagen und Fallstudien
Bruhn, Manfred, (2005)
- More ...