Marketing für Nonprofit-Organisationen : Grundlagen - Konzepte - Instrumente
Year of publication: |
2012 ; 2., aktualisierte und überarb. Aufl.
|
---|---|
Authors: | Bruhn, Manfred |
Publisher: |
Stuttgart : Kohlhammer |
Subject: | Nonprofit-Organisation | Marketing |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] ; Description [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Mission-based marketing : how your not-for-profit can succeed in a more competitive world
Brinckerhoff, Peter C., (1998)
-
Strategic marketing for nonprofit organizations
Andreasen, Alan R., (2003)
-
Nonprofit marketing best practices
Burnett, John J., (2007)
- More ...
-
Marktorientierte Führung : im wirtschaftlichen und gesellschaftlichen Wandel
Bruhn, Manfred, (2007)
-
Qualitätsmanagement im Dienstleistungsbereich : Assessment - Sicherung - Entwicklung
Hansen, Wolfgang, (2002)
-
Exzellenz im Dienstleistungsmarketing : Fallstudien zur Kundenorientierung
Bruhn, Manfred, (2002)
- More ...