Marketing in volatilen Märkten
Year of publication: |
2014
|
---|---|
Authors: | Liebl, Hildegard ; Seiger, Denny |
Published in: |
Controlling, Finanzierung, Produktion, Marketing. - Wien : Facultas.wuv, ISBN 3-8252-4323-0. - 2014, p. 485-513
|
Subject: | Marketing | Konsumgütermarketing | Consumer goods marketing | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour |
-
Nachkaufmarketing : Kundenzufriedenheit und Kundenbindung auf Konsumgütermärkten
Jeschke, Kurt, (1995)
-
Marketing im Spannungsfeld von Wirtschaft und Gesellschaft
Brockhoff, Klaus, (1995)
-
Zukunftsmärkte : was das Marketing über den Kunden der Zukunft wissen sollte
Vossen, Klaus, (2002)
- More ...
-
Do you love me? The relationship between sport-related branded entertainment and brand love
Liebl, Hildegard, (2022)
-
G/Local brand challenges in the Austrian agricultural food market
Frech, Bernadette, (2009)
-
Do you love me? : the relationship between sport-related branded entertainment and brand love
Liebl, Hildegard, (2022)
- More ...