Marketing Intelligence : Wissen als Entscheidungsgrundlage im Marketing
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Göb, Julika |
Publisher: |
Wiesbaden : Gabler Verlag / GWV Fachverlage GmbH, Wiesbaden |
Subject: | Economics | Marketing | Business Intelligence |
Description of contents: | Description [doi.org] |
Extent: | Elektronische Ressource(n) im Fernzugriff |
---|---|
Type of publication: | Book / Working Paper |
Notes: | Zugriff nur im Hochschulnetz der Universität Köln bzw. für autorisierte Benutzer |
ISBN: | 978-3-8349-8660-3 |
Other identifiers: | 10.1007/978-3-8349-8660-3 [DOI] |
Source: |
-
Saini, Ankur, (2024)
-
Reference model of business informatics economics management
Maryska, Milos, (2015)
-
Business Intelligence for New-Generation Managers : Current Avenues of Development
Mayer, Jörg H., (2015)
- More ...
-
Customer Intelligence: Marktforschung und Kundenanalyse als Informationsgrundlagen im CRM
Wimmer, Frank, (2006)
-
Marketing-Informationsmanagement: das Konzept der Marketing Intelligence
Wimmer, Frank, (2005)
-
Marketing Intelligence : Wissen als Entscheidungsgrundlage im Marketing
Göb, Julika, (2010)
- More ...