Marketing-Management für neue Fertigungstechnologien
Year of publication: |
1987
|
---|---|
Authors: | Günter, Bernd |
Other Persons: | Kleinaltenkamp, Michael (contributor) |
Published in: |
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISSN 0341-2687, ZDB-ID 1086398-9. - Vol. 39.1987, 5, p. 323-354
|
Subject: | Marketingmanagement | Marketing management |
-
The relative impact of corporate reputation on consumer choice : beyond a halo effect
Burke, Paul F., (2018)
-
Gossen, Maike, (2019)
-
A marketing perspective on the rise of China : monopoly, politics and value
Collins, Neil, (2015)
- More ...
-
Die Mehrstufigkeit der Kunstmärkte - Lernen vom Business-to-Business-Marketing?
Kleinaltenkamp, Michael, (2002)
-
Backhaus, Klaus, (1997)
-
Günter, Bernd, (1997)
- More ...