Marktführer durch Service : Lehren aus 50 hervorragenden europäischen Unternehmen
Alternative title: | Total customer satisfaction <dt.> |
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Year of publication: |
1993
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Authors: | Horovitz, Jacques |
Other Persons: | Jurgens Panak, Michele (contributor) |
Publisher: |
Frankfurt/Main : Campus-Verl. |
Subject: | Dienstleistung | Services | Produktqualität | Product quality | Verkauf | Selling | Europa | Europe | Servicepolitik | Erfolgsfaktor | Unternehmen |
Description of contents: | Table of Contents [gbv.de] |
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Delivering quality service : balancing customer perceptions and expectations
Zeithaml, Valarie A., (1990)
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Qualitätsservice : was Ihre Kunden erwarten - was Sie leisten müssen
Zeithaml, Valarie A., (1992)
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Riedmüller, Florian, (2003)
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Total customer satisfaction : lessons from 50 companies with top quality customer service
Horovitz, Jacques, (1992)
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Marktführer durch Service : Lehren aus 50 hervorragenden europäischen Unternehmen
Horovitz, Jacques, (1993)
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Horovitz, Jacques, (1992)
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