Marktsegmentierung
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Baier, Daniel ; Brusch, Michael |
Published in: |
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 3-8349-0342-6. - 2008, p. 769-790
|
Subject: | Marktforschung | Market research | Marktsegmentierung | Market segmentation |
-
Consumer flexibility, data quality and targeted pricing
Sapi, Geza, (2013)
-
Customer-oriented benefit segmentation : an integrated approach
Aghdaie, Mohammad Hasan, (2014)
-
Using conjoint analysis for a value estimation of the consumption attributes of online performances
Bo-Hyun, Baek, (2023)
- More ...
-
Baier, Daniel, (2006)
-
Erfassung von Kundenpräferenzen für Produkte und Dienstleistungen
Baier, Daniel, (2009)
-
Konstruktion von Erhebungsdesigns bei der Conjointanalyse
Baier, Daniel, (2009)
- More ...