Methoden zur Ermittlung von Zahlungsbereitschaften: Einfluss moderierender Variablen
Year of publication: |
2005
|
---|---|
Authors: | Stingel, Susanne |
Published in: |
Pricing-Forschung in Deutschland. - Nürnberg : Wiss. Gesellsch. für Innovatives Marketing, ISBN 3-933286-38-7. - 2005, p. 169-178
|
Subject: | Zahlungsbereitschaftsanalyse | Willingness to pay | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Conjoint-Analyse | Conjoint analysis | Auktionstheorie | Auction theory | Theorie | Theory |
-
Estimation of willingness-to-pay : theory, measurement, application
Breidert, Christoph, (2006)
-
Gensler, Sonja, (2012)
-
Brand equity measurement with GfK price challenger
Höfer, Björn, (2007)
- More ...
-
Preisbildung bei Semestertickets bezieht alle Studenten mit ein
Peistrup, Matthias, (2007)
-
Biased tariff choices : exploring role effects in B to B settings
Backhaus, Klaus, (2011)
-
Stingel, Susanne, (2008)
- More ...