Motor shows as an integrated communications tool
Year of publication: |
2005
|
---|---|
Authors: | Bock, Michael |
Published in: |
Trade show management : planning, implementing and controlling of trade shows, conventions and events. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 3-409-14333-5. - 2005, p. 1069-1081
|
Subject: | Kfz-Industrie | Automotive industry | Kommunikation | Communication | Interne Kommunikation | Internal communication |
-
Mesterharm, Michael, (2001)
-
Kukovec, Darja, (2018)
-
Driving employee engagement : the expanded role of internal communications
Mishra, Karen E., (2014)
- More ...
-
Mischsysteme am Beispiel von CyberCash : der mögliche Bezahlstandard für Deutschland
Bock, Michael, (1999)
-
Angewandte Kriminologie für Sozialarbeiter
Bock, Michael, (2009)
-
Erziehung im geschlossenen Jugendstrafvollzug : das Wohngruppenkonzept KonTrakt in der JVA Wiesbaden
Schallert, Christoph, (2009)
- More ...