Music for free? : how free ad-funded downloads affect consumer choice
Year of publication: |
2011
|
---|---|
Authors: | Papies, Dominik ; Eggers, Felix ; Wlömert, Nils |
Published in: |
Journal of the Academy of Marketing Science. - New York, NY : Springer Science + Business Media LLC, ISSN 0092-0703, ZDB-ID 1187865-4. - Vol. 39.2011, 5, p. 777-794
|
Subject: | Bespielte Medien | Pre-recorded media | Online-Handel | Online retailing | Urheberrecht | Copyright law | Zahlungsbereitschaftsanalyse | Willingness to pay | Conjoint-Analyse | Conjoint analysis |
-
Nitschke, Thomas, (2005)
-
Sachqualität und Veräußerung von Dateien : der Online-Handel mit E-Books, Musik- und Filmdateien
Bucher, Stefan, (2018)
-
Digitale Güter im E-Commerce : Grundlagen, Risiken, Zukunft
Wetjen, Thomas, (2006)
- More ...
-
Music for free? How free ad-funded downloads affect consumer choice
Papies, Dominik, (2011)
-
Wlömert, Nils, (2016)
-
On-demand streaming services and music industry revenues - insights from Spotify's market entry
Wlömert, Nils, (2016)
- More ...