Nachhaltigkeit in Unternehmen : Konzepte zur Umsetzung
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Ackermann, Julia ; Müller, Martin ; Dickebohm, Nicole |
Published in: |
Betriebliches Nachhaltigkeitsmanagement : 19 Tabellen. - Stuttgart : Verlag Eugen Ulmer, ISBN 978-3-8252-3676-2. - 2013, p. 58-78
|
Subject: | Volkswagen AG | Corporate Social Responsibility | Corporate social responsibility | Lieferantenmanagement | Supplier relationship management | Kfz-Industrie | Automotive industry | Deutschland | Germany |
-
Böttcher, Christian Felix, (2015)
-
The supplier perspective : forging strong partnerships with buyers
Roloff, Julia, (2015)
-
CSR Management als Wettbewerbsvorteil : ein integrierter Ansatz im Volkswagen Konzern
Prätorius, Gerhard, (2013)
- More ...
-
Dickebohm, Nicole, (2013)
-
Self-exciting price impact via negative resilience in stochastic order books
Ackermann, Julia, (2022)
-
Kompetenzentwicklung in der Konzernbeschaffung der Volkswagen Aktiengesellschaft
Wildgrube, Mathias, (2017)
- More ...