Neue interaktive Instrumente des Kundenbindungsmanagements im E-Commerce
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Möhlenbruch, Dirk ; Dölling, Steffen ; Ritschel, Falk |
Published in: |
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet. - München : Vahlen, ISBN 978-3-8006-3406-4. - 2007, p. 197-214
|
Subject: | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Online-Marketing | Internet marketing | Electronic Commerce | E-commerce | Social Web | Social web |
-
Online trust and the importance of interaction
Papadopoulou, Panagiota, (2018)
-
Internet marketing : reaching customers anytime, anywhere, any platform
Duparcq, Patrick, (2010)
-
Trust and the online conversation : the case of online reviews
Mangold, W. Glynn, (2013)
- More ...
-
Web 2.0-Anwendungen im Kundenbindungsmanagement des M-Commerce
Möhlenbruch, Dirk, (2008)
-
Interactive customer retention management for mobile commerce
Möhlenbruch, Dirk, (2009)
-
Interaktive Instrumente des Kundenbindungsmanagements im mobilen Tourismus-Marketing
Möhlenbruch, Dirk, (2010)
- More ...