Neue Medien und Konsumentenverhalten : Forschungsergebnisse u. offene Fragen
Year of publication: |
1988
|
---|---|
Authors: | Raffée, Hans |
Other Persons: | Fritz, Wolfgang (contributor) ; Jugel, Stefan (contributor) |
Published in: |
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung. - Berlin : Duncker & Humblot, ISSN 0021-3985, ZDB-ID 2488-0. - Vol. 34.1988, 3, p. 235-262
|
Subject: | Marktforschung | Market research |
-
Market potential for residential biomass heating equipment : stochastic and econometric assessments
Athiyaman, Adee, (2015)
-
Epistemologies in the wild : local knowledge and the notion of performativity
Nilsson, Johan, (2015)
-
Consumer fetish : commercial ethnography and the sovereign consumer
Arnould, Eric J., (2015)
- More ...
-
Neue Medien und Konsumentenverhalten : Forschungsergebnisse und offene Fragen
Raffée, Hans, (1988)
-
Neue Medien und Konsumentenverhalten : Forschungsergebnisse und offene Fragen
Raffée, Hans, (1988)
-
Die Unternehmensidentität als Erfolgsfaktor in der Investitionsgüterindustrie
Raffée, Hans, (1996)
- More ...