Neue Wege der Kundenwunscherforschung
Year of publication: |
1996
|
---|---|
Authors: | Biermann, Thomas |
Published in: |
Kurswechsel Richtung Kunde : die Praxis der Kundenorientierung. - Frankfurt am Main : Frankfurter Allg. Zeitung, Verl.-Bereich Wirtschaftsbücher, ISBN 3-929368-54-4. - 1996, p. 69-90
|
Subject: | Marktforschung | Market research | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Theorie | Theory |
-
Large-scale agent-based models in marketing research : the quest for the mythical free lunch
Voicu, Alexandru, (2013)
-
Predicting shares from preferences for multiattribute alternatives
Davey, Krishnakumar S., (1991)
-
Robertson, Thomas S., (1991)
- More ...
-
Dehr, Gunter, (1998)
-
Besonderheiten im Marketing von B2B-Dienstleistungen
Biermann, Thomas, (2009)
-
Organisatorischer Wandel - der Weg zur lernenden Organisation
Biermann, Thomas, (2006)
- More ...