Neuronale Netze im Marketing-Management : praxisorientierte Einführung in modernes Data-Mining
Year of publication: |
2003 ; 2., überarb. Aufl.
|
---|---|
Other Persons: | Wiedmann, Klaus-Peter (contributor) |
Publisher: |
Wiesbaden : Gabler |
Subject: | Unternehmen | Data Mining | Neuronales Netz |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Neuronale Netze im Marketing-Management : Praxisorientierte Einführung in modernes Data-Mining
Wiedmann, Klaus-Peter, (2001)
-
Neuronale Netze im Marketing-Management : praxisorientierte Einführung in modernes Data-Mining
Wiedmann, Klaus-Peter, (2001)
-
Neuronale Netze im Marketing-Management : praxisorientierte Einführung in modernes Data-Mining
Wiedmann, Klaus-Peter, (2001)
- More ...
-
Official sports sponsorship fortress vs ambush marketing attack
Schmidt, Steffen, (2018)
-
Shaping consumer perception : effects of vertical and horizontal packaging alignment
Bettels, Jannick, (2020)
-
Attractiveness, trustworthiness and expertise – social influencers’ winning formula?
Wiedmann, Klaus-Peter, (2020)
- More ...