Neurophysiologische Werbewahrnehmungs- und Werbewirkungsforschung
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Elger, Christian Erich ; Weber, Bernd |
Published in: |
Dialogmarketing im Dialog : Festschrift zum 10-jährigen Bestehen des Siegfried Vögele Instituts. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 3-658-01999-9. - 2013, p. 239-248
|
Subject: | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Werbewirkung | Advertising effects | Neuromarketing |
-
Review of neuroscience in marketing: areas, emotions and tools
Gala, Prachi, (2022)
-
Emotional experience and advertising effectiveness : on the use of EEG in marketing
Eijlers, Esther, (2020)
-
The application of neuromarketing tools in communication research : a comprehensive review of trends
Casado-Aranda, Luis-Alberto, (2023)
- More ...
-
Die Rolle des Belohnungssystems in der Wahrnehmung von Produkten
Elger, Christian Erich, (2010)
-
Wirkung von Markenemotionen : Neuromarketing als neuer verhaltenswissenschaftlicher Zugang
Esch, Franz-Rudolf, (2008)
-
Aholt, Andreas, (2007)
- More ...