Online-Werbecontrolling : wie messe ich den Erfolg eines Online-Auftritts?
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Leidig, Guido |
Published in: |
Der Betriebswirt : Management in Wissenschaft und Praxis. - Berlin : Duncker & Humblot, ISSN 0172-6196, ZDB-ID 509140-8. - Vol. 48.2007, 4, p. 12-17
|
Subject: | Online-Marketing | Internet marketing | Controlling | Management control | Betriebliche Kennzahl | Financial ratio |
-
Schmitz-Axe, Anagela, (2012)
-
Controlling von Online-Marketing
Bauer, Christoph, (2011)
-
Thesen zur Steuerung von Online-Aktivitäten
Andersen, Nicolai, (2011)
- More ...
-
Scientific Evolution, Regional Science And New Multidisciplinary Approaches
Leidig, Guido, (2000)
-
SCIENTIFIC EVOLUTION, REGIONAL SCIENCE AND NEW MULTIDISCIPLINARY APPROACHES
Leidig, Guido, (2000)
-
Leidig, Guido, (2004)
- More ...