Out-of-stock situations within retail shops : influential factors and customer reaction patterns
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Helm, Roland ; Stölzle, Wolfgang |
Published in: |
Yearbook of marketing and consumer research. - Berlin : Duncker & Humblot, ISSN 1612-9814, ZDB-ID 2136531-3. - Vol. 5.2007, p. 64-82
|
Subject: | Einzelhandel | Retail trade | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Konsumgüter | Consumer goods | Versorgung | Supply situation | Category Management | Category management | Theorie | Theory |
-
Out-Of-Stocks im Handel : Einflussfaktoren und Kundenreaktionsmuster
Helm, Roland, (2006)
-
Out-of-Stocks im Handel : Einflussfaktoren und Kundenreaktionsmuster
Helm, Roland, (2005)
-
Retail pricing decisions and product category competitive structure
González-Benito, Óscar, (2010)
- More ...
-
Stölzle, Wolfgang, (2003)
-
Determinanten des Beziehungserfolgs bei der Beschaffung auf elektronischen Märkten
Helm, Roland, (2006)
-
Helm, Roland, (2007)
- More ...