Personalmanagement als internes Marketing
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Schulz, Roland |
Published in: |
Personalmanagement und verantwortliche Unternehmensführung - Wege der Professionalisierung : Festschrift für Hans Böhm. - Bielefeld : Bertelsmann, ISBN 3-7639-3385-9. - 2008, p. 159-175
|
Subject: | Personalmanagement | Human Resource Management | Personalmarketing | HR marketing |
-
Recruitment ad analysis offers new opportunities to attract GPs to short-staffed practices
Hemphill, Elizabeth, (2013)
-
Ito, Jack K., (2013)
-
How to influence hospitality employee perceptions on hotel brand performance?
Cheung, Catherine, (2014)
- More ...
-
Prozessmodelle komplexer Kaufentscheidungen des Konsumenten und ihr Aussagewert für das Marketing
Schulz, Roland, (1971)
-
Kaufentscheidungsprozesse des Konsumenten
Schulz, Roland, (1972)
-
Zur (Un-)Möglichkeit des Zeitvergleichs von Kennzahlen
Baetge, Jörg, (2008)
- More ...