Preisfairness als Schlüssel zur Kundenzufriedenheit
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Herrmann, Andreas ; Huber, Frank ; Wricke, Martin ; Purucker, Christian |
Published in: |
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen. - Wiesbaden : Gabler [u.a.], ISBN 3-8349-2911-5. - 2012, p. 299-323
|
Subject: | Kundenzufriedenheit | Customer satisfaction | Preismanagement | Pricing strategy |
-
Determinants of customer satisfaction : empirical study in hotels
Machado, Maria João Cardoso Vieira, (2019)
-
Customer's satisfaction towards life insurance claim settlement in Nepal
Aryal, Suman, (2023)
-
The impact of service quality on customer satisfaction : the role of price
Sri Lestari Prasilowati, (2021)
- More ...
-
Die Herausbildung von Zufriedenheitsurteilen bei Alternativenbetrachtung
Herrmann, Andreas, (1999)
-
Determinanten der Preistoleranz von Nachfragern
Herrmann, Andreas, (2003)
-
Preisfairness als Schlüssel zur Kundenzufriedenheit
Herrmann, Andreas, (2003)
- More ...