Qualitätsmanagement
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Pepels, Werner ; Weinmann, Markus |
Published in: |
Prozesssteuerung und Führungsverhalten. - Frankfurt am Main : Frankfurt School Verl., ISBN 3-937519-88-2. - 2008, p. 175-272
|
Subject: | Qualitätsmanagement | Quality management | Dienstleistungsmanagement | Service management | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Lieferantenmanagement | Supplier relationship management | Theorie | Theory |
-
Pepels, Werner, (2006)
-
Strategic leveraging total quality and CRM initiatives : case study of service-orientated firms
Smith, Alan D., (2011)
-
Dienstleistungsmanagement aus organisations- und netzwerktheoretischer Perspektive
Sydow, Jörg, (2005)
- More ...
-
Pepels, Werner, (2006)
-
Pepels, Werner, (2005)
-
Vertrauen durch Kommunikation : Strategien im Web 2.0 tragen zu erfolgreichen Kundenbeziehungen bei
Robra-Bissantz, Susanne, (2010)
- More ...