Real life scenarios of loacation based advertising
Year of publication: |
2003
|
---|---|
Authors: | Kölmel, Bernhard ; Porak, Anatol |
Published in: |
The Second International Conference on Mobile Business : m>Business 2003 ; [Die Konferenz "m>Business" fand vom 23. bis 24. Juni 2003 in Wien statt]. - Wien : Österreichische Computer Gesellschaft, ISBN 3-85403-169-6. - 2003, p. 499-507
|
Subject: | Werbewirkung | Advertising effects | Werbung | Advertising | Szenariotechnik | Scenario analysis | USA | United States |
-
Self-referencing and advertising effectiveness
Bombe, Sandra, (2013)
-
Suggesting a more effective way to use the promotional mix in services
Loda, Marsha D., (2014)
-
Zhang, Lingling, (2020)
- More ...
-
Kontextsensitive mobile Dienste am Beispiel des Mobilmedia-Leitprojektes MoMa: Mobiles Marketing
Kölmel, Bernhard, (2005)
-
Die Optionspreisformel von Black und Scholes : Anwendungsmöglichkeiten und Grenzen
Porak, Anatol, (1988)
-
Die Optionspreisformel von Black und Scholes : Anwendungsmöglichkeiten und Grenzen
Porak, Anatol, (1988)
- More ...