Reputationsorientiertes Themen- und Issues-Management : Konzeption, Regelbetrieb, Weiterentwicklung
Alternative title: | Reputation-oriented issues management : conceptualization and implementation, practical operation, enhancements |
---|---|
Year of publication: |
2011
|
Authors: | Fahrenbach, Christian |
Publisher: |
Universität Hohenheim / Fakultät Wirtschafts- und Sozialwissenschaften. Institut für Kommunikationswissenschaft |
Subject: | Prestige | PR-Beratung | Öffentlichkeitsarbeit | Kommunikations-Mix | Massenkommunikation | Kommunikation | Image | Strategische Frühaufklärung | Reputation | Issues Management | Reputationsmanagement | Reputation Management |
-
Debunking the myth of denial's effectiveness in crisis communication : context matters
Coombs, W. Timothy, (2016)
-
An investigation of the dialogical communication capacities of Turkish GSM companies websites
Atlı, Dinçer, (2019)
-
Facets of corporate identity, communication, and reputation
Melewar, T. C., (2008)
- More ...
-
Reputationsorientiertes Themen- und Issues-Management : Konzeption, Regelbetrieb, Weiterentwicklung
Fahrenbach, Christian, (2011)
- More ...