Rules to break and laws to follow
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Peppers, Don ; Rogers, Martha |
Publisher: |
Hoboken, N.J. : Wiley |
Subject: | Kundenbetreuung | Unternehmenserfolg | Customer relations |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
-
The celebrity experience : insider secrets to delivering red carpet customer service
Cutting, Donna, (2008)
-
Wettbewerbsfaktor Dienstleistung : Produktion von Dienstleistungen - Produktion als Dienstleistung
Corsten, Hans, (1999)
-
Customer banking : Kundenorientierung als Unternehmensaufgabe
(1997)
- More ...
-
Die 1:1-Zukunft : Strategien für ein individuelles Kundenmarketing
Peppers, Don, (1994)
-
Managing customer experience and relationships : a strategic framework
Peppers, Don, (2017)
-
Rules to break and laws to follow : how your business can beat the crisis of short-termism
Peppers, Don, (2008)
- More ...