Sales Strategien für Start-ups : wie Start-ups Schluss machen mit dem Verkaufen, um langfristig mit Sales Aktivitäten Erfolg zu haben
Year of publication: |
[2016]
|
---|---|
Authors: | Köster, Jens |
Publisher: |
München : Jens Köster |
Subject: | Unternehmensgründung | Business start-up | Verkauf | Selling | Erfolgsfaktor | Success factor |
Description of contents: | Table of Contents [gbv.de] |
-
Linking B2B sales performance to entrepreneurial self-efficacy, entrepreneurial selling actions
Edwards, John, (2022)
-
Edwards, John, (2023)
-
Cognitive ambidexterity : successful selling by women entrepreneurs
Onyemah, Vincent, (2019)
- More ...
-
Liefeith, Diana, (2010)
-
Medien und die Zielgruppe der über 50-Jährigen
Köster, Jens, (2010)
-
Doppelklick statt Doppelherz - Medien für die Zielgruppe 50plus
Köster, Jens, (2010)
- More ...