Segmentierung und Klassifikation von Kunden
Year of publication: |
2004
|
---|---|
Authors: | Monien, Katharina ; Decker, Reinhold |
Published in: |
Vertriebs- und Kundenmanagement : Marketingmethoden im Einsatz. - Lohmar [u. a.] : Eul, ISBN 3-89936-267-5. - 2004, p. 155-166
|
Subject: | Marktsegmentierung | Market segmentation | Kunden | Customers | Klassifikation | Classification |
-
ABC analysis of the customers using axiomatic design and incomplete rough set
Gholami, Atena, (2018)
-
Ranneberg, Jana, (2006)
-
Loyalty, naivety and powerlessness among Norwegian retail bank customers
Berg, Lisbet, (2008)
- More ...
-
Support-Vektor-Maschinen als Analyseinstrument im Marketing am Beispiel der Neukundenklassifikation
Decker, Reinhold, (2003)
-
Support Vektor Maschinen als Analyseinstrument im Marketing
Monien, Katharina, (2005)
-
Improving strategic planning processes by means of cross-company collaboration along the value chain
Decker, Reinhold, (2010)
- More ...