Segmentierungsmöglichkeiten in der Marktforschung
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Tuschl, Stefan |
Published in: |
Handbuch Zielgruppenmanagement. - Frankfurt am Main : Knapp, ISBN 978-3-8314-0827-6. - 2009, p. 139-154
|
Subject: | Marktforschung | Market research | Marktsegmentierung | Market segmentation | Zielgruppe | Target group | Clusteranalyse | Cluster analysis |
-
Customer-oriented benefit segmentation : an integrated approach
Aghdaie, Mohammad Hasan, (2014)
-
Motive-based taxonomy of professional softball fans : a segmentation study
Mumcu, Ceyda, (2022)
-
The role of shopping mission in retail customer segmentation
Sokol, Ondřej, (2021)
- More ...
-
Marktforschung der Zukunft - Mensch oder Maschine? : Bewährte Kompetenzen in neuem Kontext
Keller, Bernhard, (2016)
-
Zukunft der Marktforschung : Entwicklungschancen in Zeiten von Social Media und Big Data
Keller, Bernhard, (2019)
-
Alles nur ein Spiel? : Gamification-Ansätze in der Marktforschung
Tuschl, Stefan, (2016)
- More ...