Service Level Agreements als strategisches Planungs- und Steuerungsinstrument im Supply Chain Management
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Müller-Dauppert, Bernd |
Published in: |
Service Levels in der Logistik : mit KPIs und SLAs erfolgreich steuern. - München : Vogel, ISBN 978-3-574-26091-9. - 2007, p. 137-152
|
Subject: | Lieferkette | Supply chain | Lieferantenmanagement | Supplier relationship management | Dienstleistungsqualität | Service quality | Qualitätsmanagement | Quality management |
-
Service quality in manufacturing supply chains : a bi-directional perspective from Indian SMEs
Gandhi, Surjit Kumar, (2020)
-
Measurement of service quality of upstream and downstream supply chain
Kamakoty, Juhi, (2016)
-
Assessment of upstream service quality of supply chain
Kamakoty, Juhi, (2015)
- More ...
-
Müller-Dauppert, Bernd, (2008)
-
Make-or-Buy-Betrachtungen als Teil des integrierten Planungsprozesses
Müller-Dauppert, Bernd, (2010)
-
Die erfolgreiche Umsetzung eines Outsourcing-Projektes
Müller-Dauppert, Bernd, (2010)
- More ...