Several aspects of psychological pricing : empirical evidence from some Austrian retailers
Year of publication: |
2011
|
---|---|
Authors: | Wagner, Udo ; Jamsawang, Jutatip |
Published in: |
European retail research. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISSN 1867-8785, ZDB-ID 2464915-6. - Vol. 25.2011, 2, p. 1-19
|
Subject: | Einzelhandelspreis | Retail price | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Österreich | Austria |
-
Konsumentenpreiswissen : eine empirische Studie im österreichischen Lebensmitteleinzelhandel
Idinger, Christian, (2013)
-
Konsumentenpreiswissen : eine empirische Studie im österreichischen Lebensmitteleinzelhandel
Idinger, Christian, (2013)
-
The long run, market power and retail pricing
Jumah, Adusei, (2000)
- More ...
-
Wagner, Udo, (2011)
-
Luxury goods vs. counterfeits : an intercultural study
Wagner, Udo, (2013)
-
Culture-specific number symbolism in restaurant prices
Wagner, Udo, (2014)
- More ...