Haben ausgewählte Ziffern eine kulturspezifische Bedeutung für die Preissetzung? : eine internetbasierte Analyse
Year of publication: |
2011
|
---|---|
Authors: | Wagner, Udo ; Jamsawang, Jutatip ; Hinteregger, Laura Maria |
Published in: |
Das Internet der Zukunft : bewährte Erfolgstreiber und neue Chancen ; Wolfgang Fritz zum 60. Geburtstag. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 978-3-8349-2928-0. - 2011, p. 247-266
|
Subject: | Preismanagement | Pricing strategy | Nationalkultur | National culture | Gastronomie | Restaurant industry | Vergleich | Comparison | Welt | World |
-
Does national culture matter? : restaurant employees' workplace humor and job embeddedness
Chen, Han, (2022)
-
Cultural differences and McDonald's : a multi-country comparative study
Khan, Mahmood A., (2022)
-
Zhao, Xiangyang, (2012)
- More ...
-
Luxury goods vs. counterfeits : an intercultural study
Wagner, Udo, (2013)
-
Culture-specific number symbolism in restaurant prices
Wagner, Udo, (2014)
-
Several aspects of psychological pricing : empirical evidence from some Austrian retailers
Wagner, Udo, (2011)
- More ...