Social Brand Loyalty : soziale Markenloyalität durch systematisches Interagieren mit Fans
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Mertens, Artur ; Caspari, Markus |
Published in: |
Social Branding : Strategien - Praxisbeispiele - Perspektiven. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 3-8349-3224-8. - 2012, p. 111-128
|
Subject: | Starbucks Coffee Company | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Online-Marketing | Internet marketing | Marketingmanagement | Marketing management |
-
Ratten, Vanessa, (2021)
-
Entrepreneurship education and digital marketing : what does the future hold?
Ratten, Vanessa, (2021)
-
Social media marketing : the next generation of business engagement
Evans, Dave, (2010)
- More ...
-
Social Branding : alles bleibt anders
Schulten, Matthias Bernhard, (2012)
-
Erfordert die Sharing Economy neue Mechanismen der Markenführung?
Kindel, Heike, (2015)
-
Smart Region : die digitale Transformation einer Region nachhaltig gestalten
Mertens, Artur, (2021)
- More ...