Social Media in der Unternehmenskommunikation : Strategien, Kompetenzen, Governance
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Zerfaß, Ansgar ; Linke, Anne |
Published in: |
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB). - Baden-Baden : Nomos, ISSN 0042-059X, ZDB-ID 204030-X. - Vol. 66.2012, 1, p. 49-63
|
Subject: | Social Web | Social web | Interne Kommunikation | Internal communication | Öffentlichkeitsarbeit | Public relations | Governance-Ansatz | Governance approach | Deutschsprachiger Raum | German-speaking countries |
-
Risikofaktor Social Web : Reputationsrisiken und -chancen managen
Kinter, Achim, (2014)
-
Ingenhoff, Diana, (2013)
-
Organisationskommunikation und PR
Weder, Franzisca, (2010)
- More ...
-
Internal communication and innovation culture : developing a change framework
Linke, Anne, (2011)
-
Social media governance : regulatory frameworks for successful online communications
Linke, Anne, (2013)
-
Linke, Anne, (2015)
- More ...