Solo travel : explorative insights from a mature market (Switzerland)
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Laesser, Christian ; Beritelli, Pietro ; Bieger, Thomas |
Published in: |
Journal of vacation marketing : an international journal. - London : Sage, ISSN 1356-7667, ZDB-ID 1352663-7. - Vol. 15.2009, 3, p. 217-227
|
Subject: | Tourismusmarketing | Tourism marketing | Urlaubsverhalten | Holiday behaviour | Zielgruppe | Target group | Alleinlebende | One-person household | Schweiz | Switzerland |
-
Das Marktsegment der Alleinreisenden : steht der Nachfrage ein marktgerechtes Angebot gegenüber?
Koch, Britta, (1995)
-
How COVID-19 affected baby boomers' tourist attitudes in Greece?
Tsourgiannis, Lambros, (2023)
-
European destination management : Challenges for product and brand management
Pechlaner, Harald, (2008)
- More ...
-
Bandi Tanner, Monika, (2019)
-
Wettbewerb und Digitalisierung im alpinen Tourismus : Schweizer Jahrbuch für Tourismus 2017/2018
Bieger, Thomas, (2018)
-
Beritelli, Pietro, (2006)
- More ...