Soziale Netzwerke im Internet : Marketingkommunikation für morgen
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Eisend, Martin ; Küster-Rohde, Franziska |
Published in: |
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis. - St. Gallen : Thexis Verlag, ISSN 1865-6544, ZDB-ID 2412643-3. - Vol. 25.2008, 5, p. 12-15
|
Subject: | Marketingmanagement | Marketing management | Social Web | Social web | Internet | Deutschland | Germany |
-
Web 2.0 - schneller mehr wissen: Informationsvorsprung durch Nutzung neuer Rückkanäle
Drürner, Marc, (2007)
-
E-Union: Gewerkschaften im Netz : Stand und Perspektiven gewerkschaftlicher E-Activity
Schröder, Lothar, (2008)
-
Meffert, Heribert, (2007)
- More ...
-
Time heals many wounds : explaining the immediate and delayed effects of message sidedness
Küster-Rohde, Franziska, (2016)
-
The effectiveness of publicity versus advertising : a meta-analysis
Eisend, Martin, (2011)
-
Immediate and delayed effects of message sidedness
Küster-Rohde, Franziska, (2012)
- More ...