Stakeholder-Verantwortung von Marketing und marktorientierter Unternehmensführung
Year of publication: |
[2018]
|
---|---|
Authors: | Burmann, Christoph |
Published in: |
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung : Herrn Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Heribert Meffert zum 80. Geburtstag. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 978-3-658-18537-4. - 2018, p. 301-311
|
Subject: | Eurowings GmbH | Markenimage | Brand image | Stakeholder | Unternehmenserfolg | Firm performance | Fluggesellschaft | Airline | Deutschland | Germany |
-
Vom Staatsunternehmen zum Global Player : die Unternehmensentwicklung der Deutschen Lufthansa AG
Bozdag-Yaksan, Songül, (2008)
-
When does brand awareness in business markets really pay off?
Homburg, Christian, (2010)
-
Corporate social performance and financial based brand equity
Wang, Hui-ming Deanna, (2010)
- More ...
-
Consumers’ online brand-related activities (COBRAs) on SNS brand pages
Piehler, Rico, (2019)
-
Reacting to negative online customer reviews
Piehler, Rico, (2019)
-
Burmann, Christoph, (2006)
- More ...