Status quo des Rückgewinnungsmanagements
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Pick, Doreén ; Krafft, Manfred |
Published in: |
Kundenabwanderung : Früherkennung, Prävention, Kundenrückgewinnung ; mit erfolgreichen Praxisbeispielen aus verschiedenen Branchen. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 978-3-8349-1661-7. - 2009, p. 119-141
|
Subject: | Beziehungsmarketing | Relationship marketing |
-
Exploring interactive communication using social media
Zhang, Chrystal B., (2015)
-
Baumann, Jasmin, (2015)
-
Heiens, Richard A., (2015)
- More ...
-
Customer win-back : the role of attributions and perceptions in customers’ willingness to return
Pick, Doreén, (2016)
-
Teilen, Sharing 1 und Sharing 2: die Sharing Economy im Licht theoretischer Zugänge
Haase, Michaela, (2016)
-
To share or not to share? Explaining willingness to share in the context of social distance
Schreiner, Nadine, (2018)
- More ...