Strategic knowledge-based marketing
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Kohlbacher, Florian |
Published in: |
International journal of knowledge management studies : IJKMS. - [Olney, Bucks.] : Inderscience Enterprises Ltd., ISSN 1743-8268, ZDB-ID 2231895-1. - Vol. 3.2009, 1/2, p. 154-175
|
Subject: | Wissensmanagement | Knowledge management | Marketing | Strategisches Management | Strategic management |
-
Marktorientierung durch das Internet : ein wissensorientierter Ansatz für Unternehmen
Grether, Mark, (2003)
-
Das Heartbeat-Modell : der Brückenschlag zwischen strategischem Marketing und Wissensmanagement
Halek, Patrick, (2002)
-
Marktorientierung durch das Internet : ein wissensorientierter Ansatz
Grether, Mark, (2003)
- More ...
-
Santipiriyapon, Sawitree, (2020)
-
Suzuki, Satoko, (2020)
-
Older consumers’ reaction to a patronizing sales interaction
Chéron, Emmanuel, (2020)
- More ...