Strategische Planung in Destinationen
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Haedrich, Günther ; Klemm, Kristiane |
Published in: |
Kulturtourismus zu Beginn des 21. Jahrhunderts : Festschrift für Albrecht Steinecke. - München : Oldenbourg Verlag, ISBN 3-486-71501-1. - 2013, p. 93-104
|
Subject: | Tourismusforschung | Tourism research | Destinationsmanagement | Destination management | Strategisches Controlling | Strategic management control | Zielgruppe | Target group | Online-Befragung | Web survey |
-
Groß, Sven, (2024)
-
Henning, Bernd, (2011)
-
The impact of fan identification and notification on survey response and data quality
Jordan, Jeremy Scott, (2014)
- More ...
-
Tourismus-Management : Tourismus-Marketing und Fremdenverkehrsplanung
Godau, Armin, (2020)
-
Tourismus-Management : Tourismus-Marketing und Fremdenverkehrsplanung
Haedrich, Günther, (1993)
-
Tourismus-Management : Tourismus-Marketing und Fremdenverkehrsplanung
Haedrich, Günther, (1998)
- More ...