Success factors for internationalising trade fair organisations
Year of publication: |
2005
|
---|---|
Authors: | Wutzlhofer, Manfred |
Published in: |
Trade show management : planning, implementing and controlling of trade shows, conventions and events. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 3-409-14333-5. - 2005, p. 563-573
|
Subject: | Erfolgsfaktor | Success factor | Messe | Trade fair |
-
(1876)
-
Travel trade shows : exploratory study of exhibitors' perceptions
Yuksel, Ulku, (2010)
-
Overall performance of exhibitors at tradeshow : visitors perspective
Ravi Shankar C, (2014)
- More ...
-
Nachtrag: Die Bedeutung des Messeplatzes Deutschland
Wutzlhofer, Manfred, (2005)
-
Nachtrag: die Bedeutung des Messeplatzes Deutschland [Messestandort Deutschland]
Wutzlhofer, Manfred, (2005)
-
Die FKM - Freiwillige Kontrolle von Messezahlen: Messe-Erfolgskontrolle oder Beruhigungspille?
Wutzlhofer, Manfred, (2003)
- More ...