The culture and commerce of publishing in the 21st century
Year of publication: |
2007
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Authors: | Greco, Albert N. ; Rodríguez, Clara E. ; Wharton, Robert M. |
Publisher: |
Stanford, Calif. : Stanford Business Books |
Subject: | Publishers and publishing | United States | USA | Verlag | Buchhandel | Geschichte 1945-2005 |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
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Amazon.com : get big fast ; Jeff Bezos und die Revolution im Handel
Spector, Robert, (2000)
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Perspektiven für den Buchmarkt : Optionen der Positionierung und Kooperation
Zentes, Joachim, (1995)
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Vermarktungsstrategien für das Buch im multimedialen Raum : eine interdisziplinäre Untersuchung
Kaufmann, Vincent, (2015)
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The Culture and Commerce of Publishing in the 21st Century
Greco, Albert N., (2006)
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Greco, Albert N., (2014)
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Advertising management and the business publishing industry : marketing notes and cases
Greco, Albert N., (1991)
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