Transformationale Führung und sozialer Austausch als Bedingungen interner Kundenorientierung
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Pundt, Alexander ; Nerdinger, Friedemann W. |
Published in: |
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB). - Baden-Baden : Nomos, ISSN 0042-059X, ZDB-ID 204030-X. - Vol. 64.2010, 1, p. 66-89
|
Subject: | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Dienstleistungsqualität | Service quality | Verhalten in Organisationen | Organizational behaviour | Führungsstil | Leadership style |
-
Customer-oriented constructive deviance as a reaction to organizational injustice toward customers
Gong, Taeshik, (2022)
-
Transformationale Führung und sozialer Austausch als Bedingungen interner Kundenorientierung
Pundt, Alexander, (2010)
-
Jung, Jin Ho, (2022)
- More ...
-
Innovative behavior and the reciprocal exchange between employees and organizations
Pundt, Alexander, (2010)
-
Organizational culture of participation: Development and validation of a measure
Martins, Erko, (2008)
-
Pundt, Alexander, (2009)
- More ...