Trends erfolgreich im Unternehmen nutzen : Hinweise zum effizienten Umgang mit neuen Entwicklungen im Marketing
Year of publication: |
2005
|
---|---|
Authors: | Schögel, Marcus |
Published in: |
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen. - Wiesbaden : Gabler/GWV-Fachverl., ISSN 0254-9697, ZDB-ID 614123-7. - Vol. 22.2005, 2, p. 2-6
|
Subject: | Marketing | Marketingtheorie | Marketing theory |
-
R2M Index 1.0 : assessing the practical relevance of academic marketing articles
Jedidi, Kamel, (2021)
-
Hyper-power, the marketing concept and consumer as "boss"
Tadajewski, Mark, (2016)
-
On "brand" : whether a semiotic marketing system or not
Gaski, John F., (2015)
- More ...
-
Sales Excellence durch Organisationale Multichannel-Integration - Eine Roadmap für Unternehmen
Schön, Silke, (2017)
-
Mass Reach or Mass Impact? - A Taxonomy on Influencer Cooperations
Farouq, Jasmin, (2018)
-
Cashierless Stores – the New Way to the Customer?
Schögel, Marcus, (2020)
- More ...