Vertriebsgesellschaft oder "Strategisches Zentrum"?: Zur Rolle österreichischer Tochtergesellschaften im globalen Unternehmen
Year of publication: |
1999
|
---|---|
Authors: | Schuh, Arnold |
Published in: |
Management verteilter Kompetenzen in multinationalen Unternehmen. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 3-409-11492-0. - 1999, p. 73-98
|
Subject: | Ausländische Tochtergesellschaft | Foreign subsidiary | Multinationales Unternehmen | Transnational corporation | Internationales Marketing | International marketing | Internationaler Markteintritt | International market entry | Österreich | Austria |
-
Yamasaki, V. E. I., (2014)
-
Evidence of a glocal marketing strategy : a case study in the Brazilian telecommunication market
Duarte, Paulo, (2019)
-
Hollenstein, Heinz, (2015)
- More ...
-
What the West can learn from the East
Schuh, Arnold, (2008)
-
Growing East : geht die Erfolgsstory der österreichischen Wirtschaft weiter?
Schuh, Arnold, (2008)
-
Current trends in the marketing strategies of Austrian firms in Central and Eastern Europe
Schuh, Arnold, (2008)
- More ...