Was die Deutschen über Bildungsungleichheit denken
Year of publication: |
2019
|
---|---|
Authors: | Grewenig, Elisabeth ; Kersten, Sarah ; Kugler, Franziska ; Lergetporer, Philipp ; Werner, Franziska ; Wößmann, Ludger ; Werner, Katharina |
Published in: |
ifo Schnelldienst. - München : ifo Institut – Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München, ISSN 0018-974X. - Vol. 72.2019, 17, p. 27-41
|
Publisher: |
München : ifo Institut – Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München |
Subject: | Bildung | Erziehung | Gleichberechtigung | Gleichstellungspolitik | Soziale Ungleichheit | Deutschland |
Type of publication: | Article |
---|---|
Type of publication (narrower categories): | Article |
Language: | English |
Other identifiers: | 1675685142 [GVK] hdl:10419/206912 [Handle] RePec:ces:ifosdt:v:72:y:2019:i:17:p: [RePEc] |
Classification: | I21 - Analysis of Education |
Source: |
-
Wößmann, Ludger, (2018)
-
Gender gaps in education : the long view
Evans, David K., (2021)
-
Skills and inclusive growth in Sweden
Pareliussen, Jon K., (2015)
- More ...
-
Was die Deutschen über Bildungsungleichheit denken : Ergebnisse des ifo Bildungsbarometers 2019
Woessmann, Ludger, (2019)
-
Wößmann, Ludger, (2018)
-
Denken Jugendliche anders über Bildungspolitik als Erwachsene?
Wößmann, Ludger, (2018)
- More ...