"We create chemistry" : the strategic development of customer interaction at BASF
Year of publication: |
2014
|
---|---|
Authors: | Heinz, Michael |
Published in: |
How to succeed in the digital age : strategies from 17 top managers. - Frankfurt, M : Frankfurter Allg. Buch, ISBN 978-3-95601-042-2. - 2014, p. 219-230
|
Subject: | BASF SE | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Strategisches Management | Strategic management | Digitale Medien | Digital media | Social Web | Social web | Chemieindustrie | Chemical industry |
-
Networking for greater industrial productivity
Rußwurm, Siegfried, (2014)
-
Customer and product relationships for the individual mobility of the future
Stadler, Rupert, (2014)
-
Kundenmanagement in der digitalen Welt
Jacob, Michael, (2018)
- More ...
-
Versteigerung der 5G-Lizenzen in Deutschland – ein Meilenstein auf dem Weg in die digitale Zukunft?
Falck, Oliver, (2019)
-
Mehr Nachhaltigkeit durch gezielte Entwicklung unseres Produktportfolios : Fallbeispiel BASF
Heinz, Michael, (2020)
-
Vorpommern : interkommunale Kooperation und Entwicklungsplanung im ländlichen Raum
Heinz, Michael, (2003)
- More ...